Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Skjalde træf
Goto page 1, 2, 3, 4  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Mark W Langer


Posts: 15


Post #1 Posted: Wed Mar 06, 2013 14:28    Post subject: Skjalde træf
  Hej Kære medskjalde

Jeg kiggede nu forbi til det træf der blev arrangeret istedet for "det fyldte bæger". Alt I alt var det jo hyggeligt og jeg vil derfor foreså vi gøre kunsten efter en gang mere...bare list større.

Den fortløbige plan er at jeg finder et hul i min kaldender, hvorefter jeg planlægger at foretage afstemning mellem 1 eller flere mulig weekender. Jeg tænker selv slut april start maj eller sådan noget.

Planen for aftenen kunne fx. være at vi mødes ved 14-15 tiden og folk selv medbringer lidt drikke og kød til grillen + 100 kr. Vi spiller således musik før aftensmad, efter aftensmad og ud på natten. Hvis vejret tillader har vi en fremragende nålplads til jam ud på natten.

De 100 kr. går til 1: tilbehør til grillen 2: grillkul 3:andre småting og 4: Overskud går til tilskud til jyde og fyn-botransport.

Med andre ord, hvis Jyderne udgør 90% af de fremmødte bliver der nok ikke så meget tilskud til dem, men hvis de er 5% dækker vi nok alt deres transport.

I forhold til overnatning, kan vi husere temmelig mange mennesker i mit hus, så intet problem dér. Jeg tænker at vi evt. laver baconmorgenmad til dem der bliver og overnatter.

Musikmæssigt, ville planen være at folk skrev hvilke sange de ønsker spillet og gerne tager ekstra kopier med eller digitale medier til at aflæse sangene fra. Vi prøver at nå igennem alles forslag.

Det ville være min glæde og mit mål at nå op på små 30-40 mennesker og god hygge meget af natten, hvor vi kunne høre alt mulig forskelligt musik og glæde os over at møde mange af de herlige mennesker der dyrker samme interesse.

Opdatering med datoer følger og i skal være meget velkommen til at komme med forslag til arrangementet, melde jer som medarrangører eller andre positive indslag.

mvh Mark Langer, som bor 10 min fra Roskilde Station
Hop til top
Send private message
William Frøland


Posts: 15
Måløv

Post #2 Posted: Wed Mar 06, 2013 18:52    
  Super fed idé! Very Happy jeg er vildt frisk hvis jeg kan få det passet ind i kalenderen.
Hop til top
Send private message
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #3 Posted: Thu Mar 07, 2013 6:00    
  Jeg er totalt på, og kan godt finde på at tage til Roskilde... formentlig Very Happy
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #4 Posted: Thu Mar 07, 2013 20:04    
  Jeg skal da hellere ikke gå af vejen for et godt "slag 66"....og noget musik hygge Wink
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mark W Langer


Posts: 15


Post #5 Posted: Fri Mar 08, 2013 9:40    
  Jeg vil så gerne stille forslaget fredag d. 26 April eller d. 3 Maj.

Det gør ikke den store forskel for mig om det er den ene eller den anden. Jeg vil derfor lytte til om nogen fortrækker den ene frem for den anden og ende af med at rulle en terning.

Desuden så vil jeg da også imødekomme hvis nogen (fx. Liselle) ville gøre brug af facebook til at reklamere for dette arrangement. Jeg er deværre ikke facebook bruger selv og hvis der skulle kommer lidt for mange tilmeldinger, så må vi jo lige se på hvad vi gør og om en tilmeldingsliste kan blive nødvendig.

Jeg kender selv en håndfuld Roskildenesere som godt kunne finde på at dukke op.

Mvh Mark
Hop til top
Send private message
William Frøland


Posts: 15
Måløv

Post #6 Posted: Fri Mar 08, 2013 12:06    
  Jeg stemmer 3. maj, for jeg får nok svært ved at nå det i april Wink
Hop til top
Send private message
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #7 Posted: Fri Mar 08, 2013 12:52    
  Jeg er frisk på begge datoer. Hvis vi satser på 30 skjalde skal vi nok tænke en lille smule over koordinering af hvad vi finder på, men det kan vi sagtens nå hen af vejen.
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #8 Posted: Fri Mar 08, 2013 14:51    
  Begge dage fungerer fint for mig, og ja - Facebooksiden er netop oplagt til at gøre opmærksom på dén slags arrangementer, så det skal jeg naturligvis nok gøre når vi har fundet tid og sted Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Nickie Kühnel

Se fuldt billede
Posts: 50


Post #9 Posted: Sat Mar 09, 2013 12:09    
  Det lyder super godt, jeg er frisk på musik og hygge. Stemmer dog for d. 26. Smile
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #10 Posted: Sun Mar 10, 2013 20:21    
  Hvis vi skal mødes ved 14-15-tiden fra hele landet og have en masse timer sammen, er det så ikke bedre at gøre det en lørdag end en fredag?

Eller er det fordi jeg har overset, at det er nogle af de semireligiøse fridage, det myldrer med i foråret?
Hop til top
Send private message
Mark W Langer


Posts: 15


Post #11 Posted: Sun Mar 10, 2013 20:25    
  Jeg må desværre være den der har en masse planer om søndagene, hvorfor det passer mig bedst Fredage. Til gengæld kan jyderne godt komme noget forsinket og så bare give den det mere gas i løbet af hele aftenen.
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #12 Posted: Fri Mar 15, 2013 13:28    
  Well, 26. april er faktisk Store Bededag, hvilket betyder fridag for de fleste. Så den vil jeg da godt stemme for - selv om jeg i princippet godt kan komme efter arbejde den anden dag, men det ved jeg så ikke lige, hvor sent ville blive...
Hop til top
Send private message
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #13 Posted: Fri Mar 15, 2013 14:30    
  Det er sikkert en fordel for nogle at det helligdag, så det lyder som en god idé. Personligt vil jeg ligegyldig om det bliver den ene eller anden dag, foretrække at Mark tager et stort og uigenkaldeligt valg, som jeg kan sætte et kryds i kalenderen efter Smile
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mark W Langer


Posts: 15


Post #14 Posted: Sun Mar 17, 2013 14:01    Post subject: Dato fastsat
  Det er hermed afgjort at det bliver d. 26. April.

Videre planlægnign skal nok komme, men sæt kryds i kalenderen.

Liselle - gider du lave fjæsbog event
Alle andre - Spred ordet så dette bliver stort og godt.
Hop til top
Send private message
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #15 Posted: Tue Mar 19, 2013 11:41    
  Jeg melder mig til!!

Super godt initiativ dér. Glæder mig allerede helt vildt Smile
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page 1, 2, 3, 4  Next Page 1 of 4
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B