Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
DET FYLDTE BÆGER III
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #46 Posted: Fri Feb 08, 2013 2:50    
  Sidst vi var til Det Fyldte Bæger havde vi øvedage og en set-liste (og mikrofoner, og en scene, forstærker, osv.). Og det var super sjovt, og der var gode tilbagemeldinger, (og jeg blev hamrende fuld og tog direkte videre til Vampire midt om natten) osv., MEN jeg vil faktisk endnu hellere skjalde 'freeform' i denne type scenarie, for det er ofte dér der opstår ren skjaldemagi og inderlig spas, gak og løjer.

Der er ingen fare for at vi løber tør for sange, og der er næppe nogen der dør af at de ikke kender dem allesammen i forvejen (der er jo opstået - og bliver ved med at opstå - nye)?

...Og hvad er der i øvrigt galt med at synge Tourdion? Mindre skjaldesnobberi i dansk live, jatak. Jeg drømmer om bare én aften hvor der ikke en eneste bliver svaret "øh, nej dén kender vi OVERHOVEDET ikke" (medmindre det virkelig passer) Wink
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #47 Posted: Fri Feb 08, 2013 12:37    
  JAAAAH!!!!!!! Så er der dømt comeback til Gøglerheksen for groft!!!!! Smile
Hop til top
Send private message
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #48 Posted: Fri Feb 08, 2013 13:17    
  Løs frederikshavner it is Very Happy
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #49 Posted: Fri Feb 08, 2013 13:22    
  Lad os holde Frederikshavn udenfor dette her.

"Tordenskjaldene" / Frederikshavnerholdet er kun en mindre del af Colbergs SKJALDESANG-team, der skal med til dette scenarie.

Vi er ikke og skal ikke være "en gruppe-i-gruppen" som de resterende så skal prøve at koble sig på. Vi er "free for all" og så kan vi altid snakke Tordenskiold-festival 2013 en anden gang (men det udelukker på ingen måde at jeg kan synge både "Aldrig en sømand" eller "Fladstrandsnætter" til scenariet Smile )
Hop til top
Send private message
Ann Sofie Smed Jakobsen

Se fuldt billede
Posts: 17
Århus
Ginger-skjald

Post #50 Posted: Fri Feb 08, 2013 14:54    Post subject: Vil oss' med!
  Hejsa alle!
Tore gav mig et kald og spurgte, om jeg ville med til Ringsted for at lege, og det vil jeg rigtig gerne!

Jeg melder mig hermed under fanerne, og glæder mig til at synge med alle.

vi ses!
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #51 Posted: Fri Feb 08, 2013 19:44    
  hvad bliver transport prisen for dig?
Vi har lige videre givet en pris på 3000 kr til arrangørene, der er blevet accepteret, så jeg skal lige tjekke om det er ok.

mvh
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #52 Posted: Sat Feb 09, 2013 0:41    
  Hvordan skal vi som skjalde tilmelde os scenariet? Bliver der lavet en "skjaldegruppetilmelding" hvor der sendes en liste, eller sender vi en mail individuelt? Eller køber en almindelig deltagerbillet og ordner regnskabet senere?
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #53 Posted: Sat Feb 09, 2013 1:31    
  Jeg laver en liste med navne, når vi har helt styr på hvem der tager med.
Denne sender jeg til arrangørene, og så betaler man de 100 kr. i indgangen.

Jeg har ikke fået at vide hvordan vi klare tilbagebetaling af transporten endnu, men det skal jeg nok få styr på. Bare husk at gemme jeres biletter/ kviteringer.

mvh
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Ann Sofie Smed Jakobsen

Se fuldt billede
Posts: 17
Århus
Ginger-skjald

Post #54 Posted: Sat Feb 09, 2013 15:11    Post subject: Transportomkostninger
  Jeg har mulighed for at køre i bil, og fylde den med folk fra Århus. Spørgsmålet er om jeg ikke bare skal putte Tore, Angelica evt. +1 ind i bilen og så køre derover? Så spares der lidt på transporten?

Any takers?
Hop til top
Send private message
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #55 Posted: Sun Feb 10, 2013 14:22    
  Glimrende idé.

Angelica har meldt ud, at hun "tager i forvejen" og besøger Joost, men vi to kan sagtens tage en bil og tage hende med hjem igen. Og evt. samle Lise og/eller Munchkin op i Odense undervejs. Eller prøve at gafle f.eks. Bjørn Ni-finger eller Maria til projektet under forudsætning af

A) At det ikke øger de totale omkostninger
B) at Colberg siger god for at få dem med på holdet.

Bottom line: jo flere vi er i bilen des billigere kan vi rent faktisk gøre det (og jeg vil gerne betale for at køre i bil under alle omstændigheder med mindre min egenbetaling stiger til 1.000 kr +)
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #56 Posted: Sun Feb 10, 2013 14:47    
  Jeg så gerne at vi var så mange som mulige, men alfa og omega er at den samlede transport pris ikke stiger til over 3000 kr. samt at der hos arrangørene påregnes at vi kommer ca. 11. personer.
Jeg har ikke noget imod at smide lidt mere i selv f.eks. fuld indgang, men jeg har brug for nogle tal at regne med, før jeg kan sige ok.



Hvad vil prisen være for 1 bil fra Århus til Ringsted og tilbage, med stop i
Odense for at hente Lise og Rikke.

Hvad angår Bjørn og/ eller Maria, så ser jeg nogle problemer rent transport mæssigt i bilen.

Der er plads til 5 ialt
Ann Sofie og Tore (fastlagt)
Så kunne Rikke og Lise hentes i Odense, og på hjem turen vil der så være plads til Angelica.

Dette scenarie vil økonomisk set være godt, da jeg tror det vil være billigere end offentligt transport.

Men hvis nu Bjørn og/ eller Maria skulle med i bilen, Så vil der ikke være plads til både Rikke, Lise og Angelica (hvor sidst nævntes transport udgifter IKKE indgår i den samlede regnskab)

Udgiften for bilen vil selvfølgelig være den samme, men deltager udgiften for arrangørene vil stige og den samlede transport udgift ville ikke falde så meget.

Så før jeg siger helt OK, skal vi finde ud af om
1. Bjørn og/ eller Maria kan og har lyst til at deltage
2. Transport udgifterne for bilen (benzin og bro)
3. Hvem der gerne vil køre med ud og hjem, udover Ann Sofie og Tore.

mvh

Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #57 Posted: Sun Feb 10, 2013 16:09    
  Allerførst skal vi høre, hvor god plads der faktisk er i bilen: Ér der plads til 5 skjalde inkl. oppakning (ikke mindst instrumenter), Ann Sofie?

Hvis der er, kører jeg gerne med, men hvis en enkelt af os skal tage med toget, vil jeg tro det giver mere mening at det er mig end Lise, da jeg har Wundercard (=rabat i toget).
Hop til top
Send private message


Se fuldt billede
Posts: 21

Barok-skjald

Post #58 Posted: Mon Feb 11, 2013 16:34    
  Jeg holder fast i at tage til København og besøge Joost i weekenden, og rejser frem og tilbage mellem Kbh og Ringsted sammen med ham. Jeg får derfor ikke brug for en plads i bilen, ellers mange tak Very Happy
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #59 Posted: Tue Feb 12, 2013 18:49    
  Yay!
Jeg kan sagtens tage tog, men bil er jo altid en bonus Smile
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #60 Posted: Tue Feb 12, 2013 19:02    
  Som det ser ud lige nu, så vil det helt klart være en fordel at Lise og Rikke kørte med i bilen.

Jeg har regnet lidt på det (og det er ca. tal)

Der er ca. 500 km fra Århus til Ringsted og tilbage igen.
En weekend billet til broen koster ca. 400

Benzinprisen har jeg regnet med ca. 500 ( 12 km pr. litter, 1 litter koster ca 12 kr), men da jeg ikke ved hvilken bil der er tale om må dette være et ca. beløb.

Så hvis vi siger det bliver lidt mere, så er vi oppe på 1000 kr.
og derefter fratrækker jeres togudgifter = ca 1200, så er det jo rigtig godt.

Da vi allerede nu er mere end 10 - 11 musiker de regner med, så tror jeg vi skal til at sige stop for flere der melder sig til.

Tore: Jeg skal vide senest torsdag aften om Bjørn/ Maria vil deltage, og så må vi se hvad vi gør derfra.

mvh
COlberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next Page 4 of 6
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B