Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 ->
Tak for en forrygende week-end
Goto page Previous  1, 2  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #16 Posted: Wed Nov 02, 2011 12:03    
  Et forsinket tak til jer allesammen fra en madlavende skjald også! Det var en helt forrygende weekend som jeg nærmest ikke kunne have ønsket mig bedre.

Jeg synes Broby Gl. Skole var et fremragende sted som vi absolut bør overveje at frekventere oftere, eller i hvert fald besøge igen.

Det var herligt at se så mange (for mig) nye ansigter i denne omgang, det bekræfter i hvert fald at "skjaldemiljøet" er alive and kicking i det ganske danske land. Det var naturligvis også fantastisk at se en masse af de gamle.

Tak til alle der gav en hånd med madlavning og oprydning, og tak for rosen. Jeg stiller gerne op som madmor igen en anden gang - nu med mere bacon Wink Og tak i særdeleshed til Lone og Kristian.

Nævnes skal Colberg-brødrene naturligvis også. Men ikke for meget, det kan deres egoer ikke tåle. Tak drenge.

Husk at besøge skvaldersang.dk hvor uropførslen af "Skjaldekærlighed" allerede er lagt op!
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Anne Cecilie Simonsen

Se fuldt billede
Posts: 19

Hyper-skjald

Post #17 Posted: Sat Nov 05, 2011 13:29    
  Ja nu er det godt nok blevet sagt en del gange, men jeg vil da også gerne sige mange tak for en fortryllende weekend, sammen med en masse herlige mennesker. Det er virkeligt noget for sig selv at opleve hvordan folk spontant bryder ud i sang og spil, på alle tider af døgnet, Jeg elsker det.

Tak til Colberg for sin tålmodighed, Merlin for sin Magi ( og massa af kram ), til Liselle for dejlig mad, til Kristian og Lone for at få tingende til at hænge sammen ( og for kørsel), og til Alle andre for herligt selskab, god musik, massa af smil og gode studer.

Med hensyn til Efter fest , jam, bacon, koncert og alle de andre forslag, så er jeg frisk på det hele, når det betyder flere dage med spontan musik og fantastiske mennesker.

ses
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 Goto page Previous  1, 2 Page 2 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B